Dimecres, 24 abril 2024
spot_img
IniciRESPONSABILITAT SOCIALTret de sortida a Lleida de la campanya “A l’Eix Comercial, Nadal...

Tret de sortida a Lleida de la campanya “A l’Eix Comercial, Nadal amb Aspros i valor social”

Impulsada per la Fundació Aspros i l’Eix Comercial de Lleida per donar visibilitat a les persones amb discapacitat intel·lectual i problemàtica de salut mental

campanya nadal aspros i eix comercial lleida
L’esdeveniment inaugural va tenir lloc a la plaça de la Diputació // Foto: Fundació Aspros

La Fundació Aspros i l’Eix Comercial de Lleida van donar ahir al vespre el tret de sortida de la campanya “A l’Eix Comercial, Nadal amb Aspros i valor social”. Aquesta iniciativa té un caràcter especial, ja que implica la participació activa de persones usuàries de la Fundació Aspros, que han confeccionat artesanalment diversos tions que es disposaran a l’Eix Comercial de Lleida.

L’esdeveniment inaugural va tenir lloc a la plaça de la Diputació de Lleida a les sis de la tarda i va aplegar representants de les dues entitats, així com les persones que han estat directament implicades en el procés de creació dels tions. A més, la jornada va oferir actuacions musicals i d’entreteniment per als més petits, fomentant un ambient festiu i familiar.

Aquest projecte té com a objectiu principal donar visibilitat a les persones amb discapacitat intel·lectual i/o problemàtiques de salut mental que han elaborat els tions, destacant les seves capacitats i habilitats. Els tions, un element clàssic de la tradició nadalenca, han estat confeccionats amb cura i es mostraran a diversos punts de l’Eix Comercial, com la plaça de la Diputació, la plaça Sant Francesc i l’avinguda Blondel. A més, altres sis tions més petits recorreran botigues associades a l’Eix, assegurant una presència itinerant durant les festes.

Amb aquesta iniciativa, les dues entitats volen mantenir viva una tradició nadalenca que ha estat arrelada a la cultura local durant moltes generacions. A més, busquen fomentar el sentiment de comunitat al voltant d’aquesta activitat familiar, contribuint al clima festiu a la ciutat de Lleida.

La campanya també inclou una iniciativa a les xarxes socials amb l’etiqueta #NadalAmbValor, on es convida a la gent a compartir fotos amb els tions a l’Eix Comercial i penjar-les a Instagram. A través d’aquesta acció, els participants tenen l’oportunitat de participar en un sorteig per guanyar un lot de productes dels establiments col·laboradors de l’Eix Comercial de Lleida. Així, la campanya no només celebra el Nadal amb tradició i alegria, sinó que també destaca la importància de la inclusió i la participació activa de persones amb discapacitat intel·lectual en aquestes celebracions.

- PUBLICITAT -

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content