La Fundació Viver de Bell-lloc estrena Helix, una nova marca comercial per potenciar els serveis de qualitat

També estrena nova pàgina web, més accessible i intuïtiva

helix nova marca comercial fundacio viver bell lloc

Després de més de 30 anys, Viver de Bell-lloc estrena nova imatge empresarial. Helix neix per la impossibilitat de fer servir la marca Viver de Bell-lloc amb finalitats comercials i la voluntat de diferenciar l’activitat empresarial per potenciar la imatge de qualitat aconseguida aquests anys.

L’essència de Viver de Bell-lloc continua present en aquesta nova imatge. Helix és la denominació llatina de la paraula ‘heura’, que és la primera activitat empresarial que va tenir la fundació i que continua avui dia. La màxima de l’entitat és posar les persones al centre, i així queda reflectit en la imatge, que dibuixa una persona acollida dins una fulla d’heura.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

El verd ha estat i és el color per excel·lència de Viver de Bell-lloc i continua sent el protagonista a Helix. Un verd que connecta amb els valors de l’esperança, positivisme, la naturalesa. El verd fa referència a allò que creix i es desenvolupa.

Tota l’estructura de la Fundació continua sota el paraigües de Viver de Bell-lloc que inclou la Fundació Viver de Bell-lloc amb els serveis de formació i inserció i la Fundació Lluïsa Oller que comprèn tota l’activitat assistencial amb les llars residències, el servei de suport a la pròpia llar i lleure entre d’altres.

BANER_300X250

Ara Hèlix acollirà tots els serveis empresarials que actualment són serveis de jardineria, creació i manteniment d’espais verds i serveis forestals, serveis industrials de manipulats, envasats, triatge i control de qualitat. També serveis de vigilància, neteja i control d’estacionament i serveis d’hostaleria.

Viver de Bell-lloc també compta amb la marca de La Tavella, que usa en la comercialització d’ous ecològics, un altre dels projectes empresarials de l’entitat que permet donar feina a persones en risc d’exclusió social.

El grup ofereix també activitats de dinamització per escoles, empreses i famílies amb el Parc d’Activitats Agroecològiques.

La creació de la nova marca va acompanyada de la renovació de la pàgina web de l’entitat. En una nova plataforma es podran trobar de manera accessible tots els serveis empresarials i per a persones que ofereix Viver de Bell-lloc. S’ha obert també un espai per conèixer els diferents projectes que s’estan duent a terme i com col·laborar-hi, i un blog i una agenda per estar informats de tota l’actualitat de l’entitat.

FECETC_Banner_fira si i millor

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*