FREE FORM STYLE, roba inclusiva adaptada perquè les persones amb discapacitat també vagin a la moda

La firma catalana és pionera en el mercat nacional

free form style moda inclusiva
La firma ha estat creada per dues emprenedores catalenes // Foto: Free Form Style

Com és una samarreta? Pensa en una peça tan còmoda i senzilla com una samarreta. ¿La tens en ment? Fàcil, no? Totes les samarretes són bàsicament iguals: dos trossos de tela cosits que deixen buits per ficar el cap i els dos braços. Segons la moda pots canviar els colors, la tela, escriure o dibuixar sobre ella.

Ara, pensa en com ha de ser una samarreta per a algú amb un sol braç. O qui no té tota la mobilitat. Pensa en com és uns pantalons per a algú en cadira de rodes o que té una cama prostètica. En FREE FORM STYLE repensen peces de roba bàsiques perquè siguin inclusives, alegres, a la moda i sense restriccions. Perquè una samarreta, uns pantalons, una faldilla, una camisa, i una dessuadora, i fins i tot una americana haurien de ser còmodes i fàcils de posar per tot el món.

BANER_300X250

Com hauria de ser una marca de roba? Les peces que ens posem diuen molt de nosaltres. Tots volem donar la nostra millor versió i al mateix temps estar còmodes. Per això, una marca de roba ha de fer-te sentir bé amb tu mateix, ha de fer que t’agradis.

FREE FORM STYLE és la marca espanyola pionera a dissenyar moda adaptada a diferents discapacitats. Aposten per la comoditat sense renunciar a l’elegància. Per això conten amb un estil propi sempre atent a les últimes tendències. Perquè tenir una discapacitat no vol dir no poder anar a la moda. 

I perquè una samarreta pot marcar la diferència: pot despertar una somriure, pot fer-te sentir integrat, a gust en la teva pròpia pell.

En FREE FORM STYLE creuen que una samarreta és com tu necessitis que sigui. Perquè les teves necessitats són la seva passió. 

Què es FREE FORM STYLE?

És la marca espanyola pionera a dissenyar moda adaptada a diferents discapacitats. La marca va néixer d’una experiència familiar, que els va portar a descobrir amb sorpresa que no hi ha en el nostre país una marca de roba inclusiva. Per això, van decidir prendre cartes en l’assumpte i elaborar un plantejament per solucionar aquesta manca. La seva proposta es pot resumir en una triple A:

-Autoestima: roba bonica, elegant, que ajuda a sentir-se millor.

-Autonomia: peces fàcils de posar que no necessiten ajuda.

Adaptació: entenen de primera mà la situació dels discapacitats i adapten els seus productes a cada cas.

Carolina Asensio i Marina Vergés, a més de les creadores de FREE FORM STYLE, són primes, el que atorga a la marca un segell familiar. Carolina porta la part empresarial, mentre que Marina, coneguda estilista, especialista en periodisme de moda, s’encarrega de l’atenció als clients i els mitjans. Olivia Aracil és la directora creativa, creadora del nom, identitat i imatge de marca. Finalment, Moha Kella, marit de Carolina, col·labora en vendes i promocions.

TESTER ONE: la nostra primera col·lecció

La firma ja ha llançat la seva primera col·lecció, un conjunt de dissenys pensats per sondejar el mercat. Per començar, han dissenyat una samarreta d’home, una altra de dona, una faldilla pantalons i uns pantalons d’home. En breu disposaran també de dues dessuadores.

Les samarretes tenen un aire despreocupat i vénen en dos colors: verd i gris. Són més llargues per darrere que per davant, per així evitar que es pugi. Quant als pantalons, són més alts per darrere perquè no es baixin, porten una goma a la cintura, no tenen butxaques i la bragueta és adhesiva. Per a les persones amb pròtesis, els pantalons compten amb una obertura lateral de cremallera. La faldilla pantaló és pantalons per darrere i faldilla per davant. Finalment, les dessuadores en color negre blau, vénen amb cremalleres, fàcils de posar i arriben per sobre de la cintura. Les de color negre són oversize i tenen cremalleres en els braços ia la part inferior.

La seva intenció és ampliar el seu catàleg a poc a poc, incloent diferents tipus de roba. Totes les peces estan confeccionades amb cotó al 100% per evitar al·lèrgies a la pell, úlceres per pressió i altres problemes. Tenint en compte sempre les tendències de moda i les característiques especials dels seus clients, volen produir les seves col·leccions amb una aposta per la moda inclusiva com mai abans s’ha fet en aquest país.

banner_dental

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*