Endesa crea l’aplicació mòbil ‘Pedius’ per poder atendre als clients amb discapacitat auditiva

Permet transformar la veu en text i a l'inrevés

endesa-aplicació-mòbil-pedius-atendre-clients-discapacitat-auditiva
L’app transforma la veu en text i a l’inrevés // Foto: Endesa

Endesa ha obert un cana d’atenció telefònica totalment accessible per a clients amb discapacitat auditiva a través de l’aplicació mòbil ‘Pedius’, que permet transformar la veu en text i a l’inrevés, de forma que l’usuari pot iniciar una trucada escollint si utilitzar la seva veu o redactar un missatge que es transcribeix en temps real i es llegeix amb veu artificial al interlocutor.

FREEFORMSTYLE-600X300

L’app, que es pot descarregar gratuïtament pels canals habituals, permet realitzar trucades telefòniques gràcies a les tecnologies de reconeixement i síntesis de veu mitjançant el protocol d’internet (Voip).

L’idea se li va ocórrer al fundador de ‘Pedius’ quan veia a la televisió una entrevista a un jove sord que havia patit un accident de trànsit i no havia pogut trucar ni a urgències ni a la grua.

En el seu desenvolupament es va fer en cinc mesos i 2.000 trucades de prova abans dels seu llançament en 2013, que li va permetre guanyar el ‘Tim WCap 2013’.

banner_dental

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*