Dijous, 18 abril 2024
spot_img
IniciDEPENDÈNCIAEl Banc del Moviment de Barcelona reprèn el servei d’atenció telemàtica i...

El Banc del Moviment de Barcelona reprèn el servei d’atenció telemàtica i presencial amb cita prèvia

Després de l’aturada del mes d’agost, torna a estar disponible des de l’1 de setembre

banc del moviment de barcelona
El Banc del Moviment torna a estar en marxa // Foto: Ajuntament de Barcelona

Des de l’1 de setembre, i després de l’aturada del mes d’agost, el Banc del Moviment, reprèn l’atenció telemàtica i l’atenció presencial amb cita prèvia. Cal recordar que el Banc del Moviment no fa atenció presencial sense cita prèvia, ateses les mesures vigents per a la contenció de la covid-19.

El Banc del Moviment és un servei municipal que s’ofereix en col·laboració amb les entitats Banc Solidari de Material Ortopèdic, Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple i Nexe Fundació. La funció d’aquest servei és proporcionar productes de suport per a la mobilitat i productes de suport tecnològics per a tots tipus de discapacitats, per a persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 6 mesos.

Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.​

Podeu posar-vos en contacte amb el Banc del Moviment per donar o demanar un producte de suport, trucant al telèfons 610223707 o bé enviant un correu a bancdelmoviment@bcn.cat

- PUBLICITAT -

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content