GiroPark, un dels Centres Especials de Treball de Grup MIFAS, ha guanyat el concurs de l’Ajuntament de Girona per al servei de gestió de la mobilitat, comptatge d’usuaris i indicació de les mesures per prevenir i evitar la transmissió de la pandèmia de la COVID 19, en el Mercat Municipal del Lleó, el Mercat dels marxants de les Ribes del Ter/la Devesa i el Mercat de Santa Eugènia. Al concurs, que era sense reserva social, s’hi han presentat 7 empreses i GiroPark ha obtingut la millor puntuació.
Per a la realització d’aquestes tasques, MIFAS ha contractat cinc persones qualificades i amb discapacitat física seleccionades de la borsa laboral de l’entitat. Aquestes es distribueixen en diferents punts del mercat i realitzen tasques com indicar els accessos d’entrada i sortida al mercat, recordar l’ús obligatori de la mascareta als clients i venedors, indicar l’ús de gel hidroalcohòlic que es troba en els diferents accessos, comptar les persones usuàries dels mercats per controlar l’aforament, indicar el manteniment de la distància social, entre d’altres.
Amb aquesta adjudicació MIFAS torna a gestionar un servei a la ciutat de Girona. L’any 2017 es va rescindir el darrer contracte de prestació de serveis amb l’Ajuntament de Girona, i des de llavors no s’havia aconseguit gestionar cap servei a la ciutat.
A l’estiu del 2020, MIFAS va crear la figura de l’Agent Informatiu amb l’objectiu d’oferir, tant al sector públic com privat, un servei d’informació i gestió del compliment de les mesures de salut pública marcades pel govern, durant la crisi del coronavirus, un perfil laboral adient i òptim per al col·lectiu de persones amb discapacitat.
Actualment, MIFAS gestiona tres Centres Especials de Treball d’iniciativa social, dos a Girona i un a Barcelona, i el 80% de la seva plantilla està formada per persones amb certificat de discapacitat.