
L’accessibilitat en els grans esdeveniments musicals torna a ser protagonista al Parc del Fòrum de Barcelona. L’entitat Encantades ha confirmat la interpretació en Llengua de Signes Catalana (LSC) del concert de l’artista Lola Índigo, programat per al divendres 24 de juliol a les 19:50 hores dins de la programació del Share Festival. Aquesta mesura manté la línia de treball per garantir la inclusió de les persones amb discapacitat auditiva en la cultura en directe.
La trajectòria de l’artista, que va participar en les celebracions de la Copa del Món de Futbol juntament amb Aitana i Bad Gyal, se suma a les iniciatives d’accessibilitat d’un festival on ja s’han adaptat les actuacions d’altres figures del panorama musical com Alba Reche, Santa Salut, Mushkaa i Miss Raisa. Amb aquesta mesura, el festival busca eliminar les barres de comunicació a l’oci nocturn i permetre el gaudi en igualtat de condicions per al col·lectiu de persones sordes.
Per a la transposició artística i la fidelitat del ritme a la llengua de signes, l’organització disposarà d’un equip especialitzat dalt de l’escenari. La interpretació anirà a càrrec de les professionals i artistes en LSC Tamara Navarro i Anna Griera Parra, mentre que la supervisió i revisió lingüística estarà integrada per una persona sorda, l’assessor Marc Tapia, per assegurar la màxima qualitat i rigor en la interpretació LSC.

