
ILUNION Facility Services, la companyia d’ILUNION que ofereix serveis globals d’externalització per a empreses, ha estat escollida per gestionar el servei de suport al bany per a persones amb discapacitat a les platges de la ciutat de Barcelona durant les temporades de bany 2024 i 2025. El contracte, que ascendeix a 844.734,87 euros, té la possibilitat de prorrogar-se per tres anys més.
Aquest servei, que es presta a les zones de Nova Icària, Fòrum i Sant Miquel, compta amb un equip d’uns 15 professionals qualificats que ajuden les persones amb discapacitat a entrar i sortir del mar de manera segura i còmoda, permetent-los gaudir del bany com tothom. L’any 2023, el servei va atendre més de 6.400 usuaris, i s’espera que aquesta xifra continuï creixent en els propers anys.
Les zones de servei de suport al bany disposen d’infraestructures bàsiques d’accessibilitat com ara passarel·les, senyalització i reserves d’aparcament adaptades. A més, compten amb equipaments específics com ara mòduls canviadors, cadires amfíbies, grues elevadores, armilles salvavides, hamaques, zones d’ombra i cadires. Tot això garanteix una experiència de bany segura i agradable per a totes les persones.
Compromís amb la inclusió
“Des d’ILUNION estem molt satisfets de poder prestar aquest servei i ajudar les persones amb discapacitat a gaudir de les nostres platges de Barcelona”, afirma Rafael Carmona, gerent de Serveis Industrials i Outsourcing d’ILUNION Catalunya. “Per a nosaltres, és una gran satisfacció poder realitzar aquesta tasca, que reflecteix fidelment el nostre propòsit com a empresa: construir un món millor on tothom tingui el seu lloc”.
Amb més de 30 anys d’experiència en el sector, ILUNION Facility Services ofereix una àmplia gamma de serveis d’externalització a empreses, incloent-hi seguretat, neteja, jardineria, higiene ambiental, manteniment, outsourcing, serveis industrials, facility management i treball temporal. Totes les seves línies de negoci s’adapten a les necessitats específiques de cada client.
Amb una plantilla de prop de 24.000 treballadors, dels quals el 35% tenen discapacitat, ILUNION Facility Services representa un model de negoci únic que combina la rendibilitat econòmica amb l’objectiu social de crear ocupació per a persones amb discapacitat i altres col·lectius en risc d’exclusió social.