campanya micromecenatge documental sordceguesa multisignes
Cultura

Campanya de micromecenatge de la productora MultiSignes per realitzar un documental sobre la sordceguesa

La productora audiovisual especialitzada en accessibilitat amb una clara vocació social MultiSignes, ha iniciat el seu primer projecte de micromecenatge amb la voluntat de realitzar el documental 5-2=7, un treball social sobre la sordceguesa, una discapacitat sensorial molt poc coneguda, però que afecta més de 3.000 persones a Catalunya. La campanya de micromecenatge, que es farà a través de la plataforma catalana Verkami, s’ha iniciat el  25 d’octubre i s’hi podran fer aportacions fins l’1 de desembre. Segons l’aportació, els mecenes […]

cartell campanya el retorn de la furgo saga star wars
Entitats

Prodis llança un nou vídeo de la campanya de micromecenatge #ElRetornDeLaFurgo

Prodis segueix amb la seva campanya de micromecenatge #ElretornDeLaFurgo que té com a objectiu aconseguir a l’entitat un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei i qualitat de vida a totes les persones que viuen i treballen a Prodis. Dos mesos després de la primera entrega, l’entitat ha llançat un nou vídeo, en aquesta ocasió fent referència a la clàssica saga de ciència ficció d’Star Wars, i fent que sigui el mític personatge Darth Vader qui s’apropiï […]

cessió furgoneta adaptada adfo sant hipòlit
Inclusió

Prodis arrenca la segona campanya La Furgo per aconseguir un nou vehicle

La fundació terrassenca Prodis ha engegat avui la segona campanya de La Furgo amb el nom: #ElRetornDeLaFurgo elaborant un vídeo que s’ha penjat a les 11 hores. Aquesta iniciativa és per aconseguir un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei i qualitat de vida a totes les persones que viuen i treballen a l’entitat. Adquirir aquest vehicle es traduiria ràpidament en una millora exponencial a l’hora de realitzar activitats fora de la fundació, ja que es podrien fer […]

tobii campanya micromecenatge prodis 6tella
Entitats

Arrenca demà la segona edició de la campanya de micromecenatge “La 6tella” de Prodis

Demà divendres 15 de setembre a les 11 hores la Fundació Terrassenca Prodis posarà en marxa la segona edició de la campanya de micromecenatge “La 6tella” a través de la seva web i les xarxes socials. “La 6tella” és una campanya de micromecenatge que ha ajudat a la Fundació Terrassenca Prodis a adquirir material necessari per millorar la qualitat de vida dels usuaris, gràcies a petites col·laboracions econòmiques de la ciutadania. Prodis treballa constantment per la millora de la qualitat […]

tobii campanya micromecenatge prodis 6tella
Inclusió

Prodis finalitza amb èxit la primera edició de la campanya de micromecenatge 6tella

La primera edició de la campanya de micromecenatge 6tella, que va iniciar la Fundació Terrassenca Prodis ara fa sis mesos, ha estat un autèntic èxit per a aconseguir diversos productes gràcies a la col·laboració de molta gent. Gràcies a aquesta campanya, l’entitat ha aconseguit: – El Tobii: un sistema de control visual per a eines informàtiques que serveix perquè el Centre de Paràlisi Cerebral pugui utilitzar l’ordinador amb normalitat. El seu ratolí és el Tobii i es controla amb els ulls. […]

verema solidària fons astrid 21 i mas alborna
Discapacitat

La Verema Solidària 2017 aportarà fons a les fundacions Astrid-21 i Mas Albornà

El passat 26 de juny es va activar la campanya de micromecenatge de la Verema Solidària 2017, una experiència que vincula territori, vi i sensibilitat. Qualsevol que ho desitgi podrà veremar i gaudir d’un dia a la vinya aportant fons per a entitats que lluiten contra la pobresa i l’exclusió social. Aquest any, una part de la Verema Solidària anirà destinada a la Fundació Astrid-21 i la Fundació Más Albornà al Penedès. Ambdues treballen per a la inclusió de les […]

campanya-micromecenatge-sindrome-down
Discapacitat

Campanya de micromecentage per desenvolupar un estudi sobre Síndrome de Down

Diversos investigadors de l’Hospital La Princesa de Madrid, que disposa d’una consulta monogràfica dedicada exclusivament a les persones amb Síndrome de Down en la que s’atén actualment un miler de pacients, s’han proposat liderar un estudi que intenti avaluar el comportament dels ronyons, ossos i vasos sanguinis de les persones amb Síndrome de Down a través de mètodes no invasius com ecografies i analítiques de sang i orina per a mesurar nous paràmetres fins ara no estudiats. Aquest projecte, que […]

taller de cuina femarec
Entitats

Femarec llança una campanya per renovar la cuina del Centre de Dia de Salut Mental

Femarec ha iniciat una campanya de micromecenatge solidari en un portal d’internet sota el títol “Tomàquets verds sense fregir” amb l’objectiu de renovar la cuina del Centre de Dia de Salut Mental, que precisa d’una nova placa de cocció i un forn nou per donar servei adequadament. A causa d’aquesta circunstància, Femarec ha hagut de suspendre temporalment el taller de cuina, una de les activitats més gratificants pels usuaris i usuàries del Centre de Dia, ja que gràcies a aquesta […]

equip de ball Wachapa Down
Diversitat

Down Tarragona inicia una campanya de micromecenatge per la inclusió del ball esportiu

L’equip de ball Down Wapacha Team de parelles mixtes, una iniciativa que va començar fa 6 anys com un projecte d’inclusió en l’activitat de Ball Esportiu, ha estat convidat per segon any consecutiu a participar en l’Open Internacional OFFICIËLE NEDERLANDSE KAMPIOENSSCHAPPEN G-KLASSERS que es disputarà a la ciutat holandesa de Giethoorn (Holanda) del 3 al 5 de Juny. Per aquest motiu ha començat una campanya de micromecenatge per ajudar als ballarins, ballarines i familiars d’aquest equip a fer front a […]