
Aquest dissabte 18 de maig, el camp de futbol de Golmés tornarà a ser l’escenari d’un esdeveniment únic: la segona edició del «Passa-la per Nosaltres», un torneig de futbol solidari organitzat pel jove streamer de Bell-lloc d’Urgell, Issam Charah.
Amb el lema «L’esport ens uneix a tots», la jornada tindrà lloc de les 10h a les 15h i comptarà amb la participació de més de 80 persones en diferents equips mixtos formats per membres de l’ACUDAM, l’Escola Siloé, influencers, periodistes i creadors de contingut de diverses xarxes socials. Entre els participants destacats hi haurà David Bernabeu, Víctor Navarro, Pau Segarra («Cullera»), Alícia Galvez o Jony de «Viviendo en la calle».
L’objectiu principal del «Passa-la per Nosaltres» és fomentar la inclusió i la solidaritat a través de l’esport. Els beneficis recaptats durant la jornada es destinaran íntegrament a l’adquisició de recursos i/o activitats esportives per a l’ACUDAM, una entitat social que treballa per la integració de persones amb discapacitat al Pla d’Urgell, i per a l’Escola Siloé, un centre educatiu especial del mateix territori.
A més del torneig de futbol, la jornada inclourà diverses activitats paral·leles com ara música, animació i jocs per a tots els públics. A més, es subhastarà una samarreta del PSG firmada per l’entrenador Luis Enrique per recaptar més fons per a la causa.
Un esdeveniment que compta amb el suport de tothom
El «Passa-la per Nosaltres» ha aconseguit el suport de l’Ajuntament de Golmés, la Diputació de Lleida, diverses empreses i entitats del territori, així com de nombrosos influencers i creadors de contingut que han difós l’esdeveniment a les seves xarxes socials.
Tant les autoritats locals com els representants de les entitats beneficiàries han elogiat la iniciativa d’Issam Charah i han animat a tothom a participar-hi.
Jordi Calvís, alcalde de Golmés, ha destacat la importància de «recolzar i potenciar aquestes iniciatives inclusives» i ha expressat el seu desig que el «Passa-la per Nosaltres» es converteixi en un esdeveniment anual.
Per la seva part, Agnès Rubinat, directora de l’Escola Siloé, ha afirmat que «poder tornar a fer el Passa-la per nosaltres és molt important» per als seus alumnes, ja que els ofereix l’oportunitat de «conèixer altres persones, relacionar-se i destacar en el món del futbol».
Finalment, Enriqueta Sala, vicepresidenta de l’ACUDAM, ha felicitat Issam Charah per la seva iniciativa i ha fet una crida a la participació, recordant que «el més important és el benestar, la millora de l’estima emocional i la integració que té lloc al Passa-la per a les persones de la nostra entitat».
Tots aquells que vulguin gaudir d’un dia d’esport, diversió i solidaritat poden adquirir les entrades per al «Passa-la per Nosaltres» a través de la pàgina web de l’Ajuntament de Golmés per un preu de 3 euros (entrada simple) o 7 euros (entrada amb entrepà i beguda). A més, s’ha habilitat un crowdfunding on es poden fer donacions addicionals.
De la mateixa manera que la primera edició, la jornada també es podrà seguir a través de les xarxes socials del canal de Twitch d’Issam i a les xarxes socials dels influencers participants.

