
El proper diumenge 29 d’octubre torna als carrers de Sarrià (Barcelona) la Correm Junts, la cursa competitiva i inclusiva d’una milla de distància (1.609 metres) en la qual les persones amb discapacitat corren en igualtat de condicions, competint amb la resta de participants del mateix gènere i franja d’edat.
Aquesta cursa potencia la visibilització i la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual greu a la societat, a través d’una jornada festiva i saludable. A més, és una proposta solidària que destina els beneficis obtinguts íntegrament als projectes de la Fundació Aspasim.
Concretament, aquest any l’onzena edició destinarà els beneficis al trasllat (urgent i obligat) d’una de les llars d’infants on hi viuen 10 nens i joves amb discapacitat intel.lectual greu.
Tothom qui vulgui es pot inscriure a la cursa, sigui com a corredor individual o en la modalitat de “Corredor Solidari”. Aquests últims, correran la milla acompanyant una persona amb discapacitat intel·lectual greu, amb qui creuaran la línia de meta. Abans de començar la cursa, tots dos corredors tindran l’oportunitat de conèixer-se i planificar el recorregut, per tal que aquell qui necessiti suport pugui recórrer els 1.609 metres de la milla.
La jornada començarà a les 9 hores amb la recollida de dorsals i el servei de guarda-roba. Una hora més tard, a les 10h començarà la cursa 1a sortida de veterans A i B cada 15 minuts, sortides successives per categories. I a les 12:30h tindrà lloc la Festa Correm Junts amb entitats del barri de Sarrià.

