Sant Joan de Déu ha presentat la plataforma web SOM Salut Mental 360, un espai amb continguts actualitzats en l’àmbit de la salut mental creat entre persones usuàries, familiars, professionals de sanitat, del sector social, educatiu i la ciutadania per informar, acompanyar, apoderar i sensibilitzar sobre la importància la salut mental.
Entre els materials que es poden trobar actualment a aquesta plataforma hi ha trobades digitals, articles divulgatius i monogràfics, sessions de consulta amb persones expertes, testimonis de professionals sanitàries, usuàries, familiars, educadores i associacions.
Aquest projecte, que ja va començar a gestar-se abans de la pandèmia, neix precisament per donar resposta a aquesta demanda impulsada per diferents centres que atenen a persones amb problemes de salut mental de l’Ordre Hospitalari de Sant Joan de Déu.
L’objectiu de la plataforma és acompanyar a la persona al llarg del seu projecte vital, des de l’etapa infantil fins a l’adulta, posant especial cura en les transicions entre els diferents períodes.
[…] https://diarideladiscapacitat.cat/sant-joan-de-deu-crea-una-plataforma-web-per-informar-acompanyar-i… […]