Quim Llisorgas: “Pel 2022 demanaria més llocs de treball per a tothom i que la gent trobi una mica més de felicitat”

quim llisorgas nadal
Quim Llisorgas celebrant les festes de Nadal // Foto cedida per Quim Llisorgas

S’acaba l’any i per això volem fer balanç d’aquest 2021 amb  en Quim Llisorgas. Tot això i més és el que trobareu en la darrera entrega de l’any de el ‘Racó d’en Quim’, on també ens parlar dels seus desitjos pel 2022.

Hola Quim! Quina valoració fas del 2021 a nivell personal?

Ha sigut un dels millors anys de la meva vida. M’han passat coses que mai m’hagués pogut imaginar, com per exemple, treballar professionalment en una sèrie com la de «Com si fos ahir».

Com diries que li ha anat el 2021 a l’Hèctor, el teu personatge a la sèrie?

Regular. La mort del seu germà Gabriel (Aitor Galisteo) va ser un cop molt dur per l’Hèctor, però amb l’ajuda de l’Ivan, de mica en mica l’Hèctor es posarà a lloc. D’altra banda té sort de tenir un tutor com l’Ivan (Roger Coma).

Què ha après l’Hèctor de tu aquest any? 

L’Hèctor ha après a valorar els valors dels diners i l’amistat.

- PUBLICITAT -

Quin ha estat per a tu el millor moment de l’any?

El millor moment és quan em van dir que era un dels actors de la sèrie de TV3 «Com si fos ahir», un projecte que feia molt de temps que somiava.

Què li demanes a la societat aquest 2022? 

A la societat li demanaria moltíssimes coses, però una d’elles és que tinguem més llocs de treball i que la gent trobi una mica més de felicitat.

I què demana en Quim Llisorgas als guionistes del ‘Com si fos ahir’ per a l’Hèctor?

Que continuï les trames de l’Hèctor, que n’hi ha moltes, i així seguir amb la mateixa il·lusió com fins ara.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Mireia Guilera
Mireia Guilera
De sempre m’ha apassionat el periodisme. Fa un parell d’anys vaig presentar-me a la prova de majors de 25 anys de la Universitat per a obtenir la titulació de periodisme. No vaig aprovar l’examen d'accés però això no va ser un impediment per a fer realitat el meu somni ... Des del novembre de 2019 col·laboro amb el Diari de la DisCapacitat. La veritat és que he aprés molt i espero seguir aprenent d’aquesta professió. Actualment també presento el programa 'Asteriode B612' a Ràdio Caldes. Escolta'l en el següent enllaç https://www.radiocaldes.cat/programs/asteroide-b612-dilluns-12h-quinzenal/radiocaldes_podcast_15584?ref=wa

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES