Renfe no aplicarà, de moment, els descomptes de la Targeta Daurada al seu servei d’alta velocitat i baix cost (Avlo)

L’operadora explica que no està obligada per Llei davant la petició feta pel CERMI

renfe-servicio-avlo-alta-velocitat-low-cost
Presentació del servei d’alta velocitat i baix cost (Avlo) de Renfe // Foto: Arxiu

Renfe no aplicarà, de moment, els descomptes dels que es beneficien els titulars de la Targeta Daurada, al seu nou servei d’alta velocitat i baix cost (Avlo), una mesura que va sol·licitar dimecres passat el Comitè Espanyol de Representants de les Persones amb Discapacitat (CERMI) a l’operadora espanyola.

La targeta daurada permet comprar bitllets per als trens Avant, mitja distància convencional, Rodalies, FEVE, alta velocitat i llarga distància amb descomptes d’entre el 25 i el 40% (varien en funció del dia de la setmana i del tipus de servei).

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Des de Renfe, han assenyalat que aquesta “és una mesura comercial” i que “no tenen ninguna obligació legal” d’aplicar aquests descomptes. Avlo és un producte que ofereix baixos preus com a conseqüència de gestionar una estructura basada en els baixos costos. Això permet oferir preus molt competitius, però limita a el mateix temps la possibilitat d’oferir descomptes addicionals. Per això, els descomptes es restringeixen exclusivament als quals es recullen per Llei (família nombrosa).

La Targeta Daurada és un producte exclusiu de Renfe, que Renfe va aprovar en el seu moment com a estratègia comercial per potenciar l’accés als trens de determinats públics objectiu interessants per a la companyia (majors, determinades persones amb discapacitat …). I fruit d’aquesta estratègia, que és voluntària i que Renfe aplica per interès comercial i per responsabilitat social, la companyia la seguirà aplicant en casos en què la viabilitat dels productes comercials (els que no reben subvenció de l’Estat) no es pugui veure compromesa, algo que no succeeix amb l’Avlo.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES