
Ahir va començar a publicar-se el Diari de la Discapacitat a Catalunya, el primer i únic diari digital en català que informa sobre discapacitat, inclusió social i diversitat al nostre país. Es tracta d’un mitjà independent que estarà adreçat a institucions, entitats i resta d’interlocutors socials relacionats amb l’àmbit de la discapacitat, però també a totes aquestes persones i col·lectius sensibilitzats amb aquests entorns.
A Catalunya hi ha aproximadament mig milió de persones amb algun tipus de discapacitat reconeguda, però el sector el conformen pràcticament aquest número multiplicat per tres si tenim en compte a familiars i diferents serveis relacionats. Tota aquesta població demanda i necessita informació constant i actualitzada sobre les notícies i els temes que els afecten. Aquesta serà la funció que pretén complir el Di@ri de la Discapacitat a partir d’ara.
D’altra banda, el Di@ri de la Discapacitat no només vol ser una eina comunicativa del sector sinó que també vol contribuir a través dels seus continguts a projectar i dignificar la imatge del món de la discapacitat a Catalunya. Per això es posarà a disposició de les institucions, entitats i resta d’interlocutors socials per col·laborar en tot allò que calgui per dur a terme aquests objectius.
Tot just comença ara però desitgem que en breu podem parlar del Di@ri de la Discapacitat com una eina de referència del sector de la discapacitat a Catalunya.