Nexe Fundació ha obert el període d’inscripcions per al Grup d’Acollida per a infants amb discapacitat de 0 a 3 anys, un servei d’atenció precoç global específic per a menors amb trastorns en el desenvolupament.
L’activitat es porta a terme des d’un grup reduït de nens i nenes en un entorn escolar: aquesta pot ser la seva primera experiència de créixer relacionant-se amb d’altres infants, amb el suport d’una mestra, educadora, fisioterapeuta i infermera que vetllaran pel seu desenvolupament i estimulació a partir del joc.
Els principals objectius d’aquest servei són: Potenciar el desenvolupament de les capacitats cognitives, comunicatives i motrius; millorar el desenvolupament del vincles afectius entre els nens/es i el seu entorn immediat; i 0ferir suport, orientació i assessorament als pares/mares en aquells aspectes referents a l’educació del seu fill/a.
Cada infant tindrà un Pla individualitzat de treball i una coordinació amb els diferents serveis i professionals que l’atenen.
Aquest servei s’oferirà del 24 d’abril fins al 14 de juliol de 2017. L’horari serà 4 dies: De dilluns a dijous de 16:15h a 19:15h i 2 dies: dimarts i dijous de 16:15h a 19:15h.