Més de 50 persones participen a una formació a Barcelona de turisme accessible i atenció al client

Organitzada per l’Ajuntament de Barcelona

curs turisme accessible barcelona
En la segona edició del curs han participat més de 50 persones // Foto: ECOM

L’Ajuntament de Barcelona ha realitzat entre ahir i avui la segona edició de la formació ‘Turisme accessible i atenció al cliente i altres necessitats diverses’ dirigida a professionals del sector turístic d’administracions públiques i empreses turístiques locals, amb l’objectiu de millorar l’atenció que s’ofereix a les persones amb discapacitat en els establiments i punts d’interès de la ciutat.

FREEFORMSTYLE-600X300

En aquesta edició, el curs han comptat amb més de 50 persones que han desenvolupant tallers d’experimentació amb diferents tipus de discapacitat que son impartits per l’equip docent de diverses entitats referents en els àmbits de l’accessibilitat i de diferents capacitats com són l’Associació Catalana de Promoció de Persones Sordes (ACAPPS), la Federació d’Organitzacions de Persones amb Discapacitat Física (ECOM) i la Organització Nacional de Cecs (ONCE).

El curs està organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i Turisme de Barcelona, i ha comptat amb la col·laboració de Predif, Federació ECOM, AC Hotel Marriot i Vodafone Espanya.

banner_dental

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*