Dimecres, 19 febrer 2025
IniciDEPENDÈNCIAL’Imserso llança un curs online d'autoaprenentatge sobre “personalització” de les cures i...

L’Imserso llança un curs online d’autoaprenentatge sobre “personalització” de les cures i suports a persones amb dependència

Disponible a la Plataforma de Teleformació de l'Imserso, el termini de matriculació d'aquesta primera edició s'estendrà del 4 al 8 de novembre o fins a completar aforament i el període per fer-ho és del 12 de novembre al 20 de desembre

L’Imserso llança un curs d’autoaprenentatge sobre “personalització” de les cures i suports a persones amb dependència
Una cuidadora ajuda a una persona gran a incorporar-se // Foto: 123RF/Katarzyna Białasiewicz

L’Imserso ha llançat la primera edició online del ‘Curs d’autoaprenentatge sobre personalització de les cures i suports a persones en situació de dependència’, que pretén aportar elements pràctics per a l’aplicació dels principis de l’atenció centrada en la persona i contribuir al desenvolupament de projectes de vida “dignes, elegits i compartits”.

Així ho va anunciar aquest organisme, adscrit al Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030, que dirigeix ​​Pablo Bustinduy, en un comunicat en què va explicar que aquest curs, finançat per Fons Europeus Next Generation, està contemplat al seu Pla de Formació Especialitzada per a 2024 i destinat a la preparació, formació, reciclatge i perfeccionament del personal que treballa en l’àmbit dels serveis socials, d’aquelles persones que desitgen incorporar-se al mercat de treball en aquest sector així com de totes les persones que realitzen tasques de cura al àmbit familiar i que requereixen de formació i capacitació tant per a la cura com per a l’autocura.

El curs conté una sèrie de recursos didàctics audiovisuals que “promouen la reflexió” sobre els principis de la “personalització” de la cura de persones en situació de dependència i “invita” les persones participants a “proposar alternatives a la seva pràctica professional”.

Disponible a la Plataforma de Teleformació de l’Imserso, el termini de matriculació d’aquesta primera edició s’estendrà del 4 al 8 de novembre o fins a completar aforament i el període per fer-ho és del 12 de novembre al 20 de desembre.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

SERVIMEDIA
SERVIMEDIA
© SERVIMEDIA. Aquesta informació és propietat de Servimedia. Només pot ser difosa pels clients d'aquesta agència de notícies citant Servimedia com a autor o font. Tots els drets reservats. Queda prohibida la distribució i la comunicació pública per tercers mitjançant qualsevol via o suport.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES