
L’espot i els vídeos de la campanya ‘Que ho escolti tot el món’ de la Confederació Espanyola de Famílies de Persones Sordes (Fiapas) han superat les 5.000 visualitzacions el 2024. Aquesta iniciativa té com a objectiu trencar estereotips sobre les persones amb sordesa i conscienciar sobre la importància d’un diagnòstic precoç.
Des del 2014, Fiapas porta a terme aquesta campanya de sensibilització, incidint cada any en un tema concret per influir en l’opinió pública. El 2024, sota el lema ‘Dóna el Salt’, s’ha posat el focus en la necessitat d’estendre els protocols de cribratge auditiu més enllà del moment del naixement i durant tota la infància.
“Volem que els poders polítics, les administracions i la societat en general facin seva aquesta reivindicació, per garantir una detecció auditiva adequada i precoç durant la infància”, han destacat des de Fiapas.
Amb motiu del Dia Internacional de les Persones Sordes, la campanya es va presentar a la seu de la Fundació ONCE a Madrid. ‘Dóna el Salt’, dissenyada per ser difosa principalment a les xarxes socials, ha estat finançada pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 amb l’Assignació Tributària del 0,7%, i cofinançada per la Fundació ONCE.
A més de la seva presència digital, la campanya ha arribat als carrers de Madrid a través d’una acció de publicitat exterior. Els materials dissenyats per a aquesta iniciativa es poden descarregar gratuïtament des de la pàgina web oficial de la campanya.