Diumenge, 4 juny 2023
Diumenge, 4 juny 2023
IniciEducació InclusivaL’Escola Guillem de Balsareny i els Col·legis Sant Rafael i FEDAC Guissona...

L’Escola Guillem de Balsareny i els Col·legis Sant Rafael i FEDAC Guissona guanyen el 39è Concurs Escolar ONCE a Catalunya

Aquest matí s’ha realitzat l’acte de lliurament dels guanyadors autonòmics de Catalunya

Guillem de Balsareny 39e concurs escolar once
Alumnes de l’Escola Guillem de Balsareny // Foto: ONCE Catalunya

Aquest matí s’han lliurat els premis del seu 39è Concurs Escolar del Grup Social ONCE als guanyadors autonòmics de Catalunya, que enguany han recaigut en l’Escola ‘Guillem de Balsareny’ a la categoria de 3er i 4art de Primària, el Col·legi Sant Rafael (La Selva de Camp-Tarragona) a la categoria de 5è i 6è de Primària i el Col·legi FEDAC de Guissona (Lleida) a la categoria d’ESO i FP.

En l’acte han participat David Bernardo, president del Consell Territorial d’ONCE Catalunya; Manel Eiximeno, director del Centre de Recursos Educatius CRE ONCE Barcelona i Lidia Ramos, cap del departament de Coordinació i Talent de l’ONCE a Catalunya i presidenta del jurat del concurs, han lliurat aquest matí els premis autonòmics de Catalunya als guanyadors del Concurs Escolar del Grup Social ONCE, juntament amb Dolors Blasco, cap del Servei d’Equips d’Assessorament Psicopedagògic i Serveis Educatius Específics de la Generalitat de Catalunya.

anunci guies d'arrel

Tots els alumnes de les aules guanyadores en aquesta fase autonòmica han rebut com a premi un smartwatch (un rellotge intel·ligent) i un diploma que els acredita com a guanyadors.

En aquesta edició han participat 32.218 escolars de 691 centres educatius de Catalunya, sota la coordinació de 738 professionals de l’educació. Sota el lema ‘ONCITY, el videojoc que ens fa iguals’ el concurs ha convidat els docents i estudiants a realitzar treballs que impulsessin ciutats i municipis sense barreres com a via per a la inclusió i l’accessibilitat de totes les persones. La participació ha estat

per aules completes, han hagut de realitzar una lona, ​​a tall de tanca publicitària, amb un disseny que posés en valor la importància d’aconseguir una ciutat sense barreres, així com una societat inclusiva.

El jurat de Catalunya ha valorat de forma especial la creativitat, la qualitat, el missatge i l’accessibilitat dels treballs presentats.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content