Les persones amb discapacitat denuncien Iberia per tracte desigual en l’accés a la targeta d’embarcament

El CERMI envia una carta de queixa a l’aerolínia i a la OADIS

cermi denuncia iberia tracte desigual targeta embarcament
La web de la companyia no els permet l’accéss directe a la targeta d’embarcament // Foto: Wikipèdia

La impossibilitat que les persones amb discapacitat  no puguin accedir a la targeta d’embarcament dels vols de la companyia Iberia a través de la pàgina web, ha portat al Comitè Espanyol de Representats de les Persones amb Discapacitat (CERMI) a denunciar un tracte desigual cap el col·lectiu de les persones amb mobilitat reduïda l’hora de facturar.

FREEFORMSTYLE-600X300

El CERMI justifica la denuncia que per l’obtenció de la tarja d’embarcament en vols de IBERIA, els passatgers amb discapacitat han d’especificar si necessiten el servei d’atenció a persones amb mobilitat reduïda. Un cop seleccionada aquesta opció, se deshabilita la possibilitat d’obtenir la targeta d’embarcament, lo que suposa que el passatger ha d’anar necessàriament al mostrador de la companyia per a la seva obtenció el mateix dia que viatja. Això suposa que el viatger amb discapacitat ha de presentar-se a l’aeroport amb major antelació i suportar llargues cues.

banner_300x200_entrenuvols

La plataforma representativa de la discapacitat a Espanya ha traslladat aquesta queixa per carta a la aerolínia demanant-li que solucioni l’operativa actual, i ha presentat també la queixa davant l’Oficina d’Atenció a la Discapacitat (OADIS) del Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social.

Aquesta no és la primera vegada que el col·lectiu de les persones amb discapacitat es queixa de tracte desigual a la companyia espanyola, ja que anteriorment COCEMFE, entitat que pertany al CERMI, i que representa a les persones amb discapacitat física i orgànica d’Espanya, va enviar una carta en termes similars.

banner_dental

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*