El proper dissabte 25 de gener l’Associació Educatio organitza a Barcelona el curs “Alteracions de conducta en adolescents amb TEA” impartit per la Rosa Álvarez, directora tècnica de la Confederación Autismo Andalucía i una gran especialista en autisme.
Un curs on, a partir de la revisió dels factors que poden influir en les situacions problemàtiques durant l’adolescència, es proposarà treballar des d’un enfocament respectuós i positiu cap a les persones amb TEA.
En aquest curs, reconegut pel Departament d’Educació i obert a professionals i famílies, es donaran a conèixer les diferents intervencions aplicables des de la perspectiva del suport conductual positiu, fonamentades en l’adaptació de les condicions ambientals i en la millora de les habilitats dels joves amb TEA que promoguin la independència, la integració a la comunitat i, especialment, la seva satisfacció personal.