La tercera edició del FestiGes, el festival solidari de la Vall del Ges, destinarà tots els fons recaptats a l’ADFO

Se celebra els dies 3 i 4 de juliol al Mas la Torre de Sant Vicenç de Torelló

festiges-adfo-2
Els festival es celebrara al Mas La Torre de Sant Vicenç de Torelló // Foto: ADFO

Enguany el festival solidari de la Vall del Ges, FestiGes, ha escollit l’Associació Diversitat Funcional d’Osona (ADFO) com a entitat beneficiària de la recaptació que es faci durant l’esdeveniment. El FestiGes és un festival organitzat per persones inquietes de la Vall del Ges i vinculades a diversos àmbits de la salut, la infància o de la música.

En cada edició, tots els beneficis del festival es destinen íntegrament a una entitat, que es tria tenint en compte els valors, la trajectòria i la proximitat. En aquesta tercera edició l’entitat escollida ha sigut ADFO, l’entitat osonenca que treballa per a la integració universal de les persones amb diversitat funcional en els diferents àmbits: familiar, social, laboral, formació, oci i lleure, esport adaptat i cultura.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Aquest any el festival tornarà a tenir format presencial, respectant totes les mesures de seguretat i s’hi podrà veure les actuacions musicals de Mixu, Primavera, David Uclé i Geluc al dissabte a la tarda i Gimges, UniSo, Cafè Olé, Maria Isas, Hatxe Music, Greitis Jits i Tinent Colombo durant tot el dia de diumenge. També hi hauran paradetes de petits negocis de la zona, amb productes artesanals i de km0, a més de food trucks i gelateria ambulant. 

L’entrada solidària es podrà adquirir al mateix festival. A més, tothom que ho desitgi podrà realitzar la seva aportació solidària a través del Bizum habilitat per l’entitat, codi d’ONG: 03166.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES