“La ceba que fa riure” de Pallapupas i Condis recull fons per portar somriures als hospitals

La campanya solidària de Pallapupas i Condis se celebra del 7 al 9 de novembre per millorar l'estada hospitalària de pacients a Catalunya

“La ceba que fa riure” de Pallapupas i Condis recull fons per portar somriures als hospitals
Cartell de la campanya “La ceba que fa riure” // Foto: Atrevia

La campanya solidària “La ceba que fa riure”, organitzada per Pallapupas en col·laboració amb la cadena de supermercats Condis, arriba enguany a la seva cinquena edició. L’objectiu principal de la iniciativa és ajudar a fer que l’estada hospitalària sigui més suportable per a les persones ingressades, aportant moments de riure i alegria en un context sovint ple d’angoixa i incertesa. Pallapupas, entitat sense ànim de lucre formada per pallassos professionals d’hospital, utilitza el teatre i l’humor com a eines terapèutiques per transformar els centres sanitaris en espais més positius.

Des de la primera edició el 2019, aquesta campanya ha aconseguit recaptar 212.643 euros gràcies a la venda de 141.762 cebes. Enguany, amb l’edició ampliada del 7 al 9 de novembre, les cebes solidàries es podran adquirir en els supermercats Condis de tot Catalunya, on s’han posat a la venda 66.000 malles de cebes a un preu simbòlic d’1,5 euros cadascuna. Tots els fons recaptats seran destinats a Pallapupas per continuar amb la seva tasca de fer més positiva l’estada hospitalària dels pacients.

Condis agraeix la col·laboració de totes les persones que participen en la compra de les cebes solidàries mitjançant un sorteig d’un lot de productes per als participants en la campanya.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Per a aquesta edició, gairebé 200 voluntaris han decidit sumar-se a la campanya, encarregant-se de sensibilitzar la ciutadania sobre la importància de la tasca dels pallassos d’hospital com a recurs terapèutic en els diferents establiments Condis. Actualment, Pallapupas ofereix el seu servei en nou hospitals de Catalunya, on aconsegueix portar somriures i millorar l’estada d’unes 95.075 persones hospitalitzades de totes les edats, des d’infants fins a gent gran. Tot i això, encara hi ha molts centres sanitaris on aquest servei tan valuós no està disponible.

Angie Rosales, fundadora i directora de Pallapupas, destaca l’impacte positiu dels pallassos d’hospital en la salut mental dels pacients, contribuint així a millorar la seva qualitat de vida durant el període d’hospitalització. Rosales també subratlla la necessitat d’ampliar la presència de Pallapupas a més hospitals per tal que un nombre més gran de persones pugui gaudir dels beneficis d’aquest servei terapèutic.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES