Jornada de vacunació contra la Covid a usuaris i treballadors del Centre Ocupacional CIPO de Sabadell

Una vuitantena de treballadors/es del CET, professionals i personal administratiu van rebre la primera dosi

vacunació covdi instal·lacions cipo
Una professional sanitària del Departament de Salut suministrant la vacuna // Foto: CIPO

Un equip de professionals sanitaris del Departament de Salut es va desplaçar ahir a les instal·lacions de CIPO per administrar la primera dosi de la vacuna contra la Covid-19 de Pfizer a treballadors/es del Centre Especial de Treball, a algunes persones usuàries del Centre Ocupacional, professionals i personal administratiu. 

Una vuitantena de persones, les quals encara no estaven vacunades i així ho han volgut, han participat de la jornada d’aquesta vacunació, que ha començat a les 10 h del matí. Xavier Martínez, director de CIPO, ha valorat molt positivament la jornada: “Gràcies a ella, encara podrem oferir un espai més segur per a totes les persones que formen part del projecte de l’entitat, moltes d’elles considerades part dels col·lectius vulnerables”.

Ahir, no només es va vacunar a persones amb discapacitat, un col·lectiu prioritari en la campanya de vacunació i en algunes ocasions amb factors de risc associats, sinó a professionals de suport i d’atenció directa que encara no havien rebut la seva dosi després de la suspensió de la vacunació d’AstraZeneca als menors de seixanta anys. “A més de protegir als usuaris i usuàries, també és un compromís ètic i social de l’entitat per contribuir a fer que la immunitat de grup sigui una realitat”, afegeix Martínez. 

El gener d’aquest any, es van administrar les primeres vacunes a CIPO, a les llars residència Parc Central i Pascual-Tula. Posteriorment, les persones usuàries del Centre Ocupacional van ser cridades a vacunar-se i, recentment, alguns/es treballadors/es del Centre Especial de Treball.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES