
El passat dissabte 29 de març, l’associació Si jo puc, tu també #epilep va celebrar la seva IV Jornada de pacients, un esdeveniment que va reunir més de 60 inscrits en un format mixt, tant presencial com online. L’acte es va dur a terme a l’Hotel Ciutat de Tarragona, de 10:00 a 14:00 h, i va comptar amb la participació d’experts de prestigi en l’àmbit de l’epilèpsia i les neurociències, com el Dr. Víctor Gómez Mayordomo, que va intervenir de forma virtual perquè tenia una altra formació a Madrid, la Dra. Mireia Álvarez, Eva Bordas i el Dr. José Luis Ayala.
Durant la jornada es van tractar diversos temes d’interès per als pacients i els seus familiars, amb ponències sobre crisis funcionals, el canvi de neuropediatra a neuròleg d’adults, epilèpsia i neuropsicologia i les crisis amb alteració de consciència. L’èxit de la trobada es va fer palès tant per l’alta participació com per la qualitat de les xerrades. Els assistents van tenir l’oportunitat de fer preguntes als ponents, tant en acabar cada intervenció com durant el refrigeri. L’organització i els participants van voler expressar el seu profund agraïment als experts per compartir els seus coneixements i fer possible una jornada tan enriquidora.
En finalitzar l’esdeveniment, es van presentar les epi-galetes, elaborades pel Pastis7. Aquestes estaran disponibles a la pastisseria, situada al carrer de Pere Martell, 52 de Tarragona, i en els diferents esdeveniments de l’associació. Els beneficis de la seva venda es destinaran a la recerca mèdica sobre l’epilèpsia.
Amb aquesta iniciativa, Si jo puc, tu també #epilep reafirma el seu compromís en la lluita per millorar la qualitat de vida de les persones amb epilèpsia, oferint informació, suport i espais de trobada per a pacients i familiars.

