Prop de 500 alumnes comparteixen jocs i activitats inclusives a les 7es Jornades Junts x Créixer de Sarrià – Sant Gervasi

Celebrades els dies 25, 26 i 27 de març al camp de futbol i a la pista d'atletisme de l'Escola Jesuïtes Sarrià - Sant Ignasi han servit per promoure la cooperació i la convivència entre infants de centres educatius ordinaris i d'educació especial

Inclusió i diversitat a les 7es Jornades Junts x Créixer
Els alumnes jhan compartit diverses activitats inclusives // Foto: Ajuntament de Barcelona

Les 7es Jornades d’Esport Inclusiu Junts x Créixer han estat un èxit de participació i inclusió. Celebrades els dies 25, 26 i 27 de març al camp de futbol i a la pista d’atletisme de l’Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, l’esdeveniment ha reunit prop de 500 alumnes de vint centres educatius del districte de Sarrià – Sant Gervasi. L’objectiu principal de les jornades ha estat promoure la cooperació i la convivència entre infants de centres educatius ordinaris (3r i 4t de primària) i d’educació especial, fomentant així la diversitat i la inclusió.

Els participants han gaudit d’una varietat d’activitats lúdico-esportives de caire cooperatiu i sensorial, amb el joc com a element unificador. Entre les activitats destacades, s’inclouen relleus cooperatius, acrosport, pilotes fora, paraques, massatges i lliscaments.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

L’organització de Junts x Créixer ha estat possible gràcies a la col·laboració del Districte de Sarrià – Sant Gervasi, l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, el Servei Educatiu-CRP de Sarrià – Sant Gervasi, l’Associació Esportiva JOCVIU i l’àrea del Cicle Formatiu de Grau Superior en Ensenyament i Animació Socioesportiva de Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi. A més, han col·laborat els Cicles Formatius de Grau Mitjà Tècnics en Atenció a Persones en Situació de Dependència, Grau Superior Allotjaments Turístics i Grau Superior Integració Social.

Els disset centres educatius que han participat en les jornades són: Escola Orlandai, Escola Guru, Escola Poeta Foix, Escola NADÍS-Sagrat Cor Sarrià, Escola Tàber, Escola Estímia, Escola Guimbarda, Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, Escola Taiga, Escola Fàsia Sarrià, Escola Peter Pan, Escola Moragas, Escola Jesuïtes Sant Gervasi – Infant Jesús, Escola ASPASIM, Escola Dolors Monserdà Santapau i Escola Pedralbes.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES