Down Espanya llança la campanya #LosVerdaderosInfluencers amb motiu del Dia Mundial de la Síndrome de Down

Amb la participació de destacats influencers espanyols

Down Espanya ha llançat la campanya #LosVerdaderosInfluencers amb motiu del Dia Mundial de la Síndrome de Down que se celebra el proper 21 de març.

La campanya té l’objectiu de sensibilitzar sobre com les persones amb síndrome de Down influeixen de manera positiva en el seu entorn més pròxim, canviant la forma de veure la vida de les persones que els envolten.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

L’entitat ha elaborat un vídeo per la campanya que reflecteix aquesta realitat. Diferents persones amb síndrome de Down s’han vestit com a veritables ídols i per un dia s’han convertit en influencers per compartir protagonisme amb rostres molt coneguts de les xarxes socials com Dani Mateo, El Hombre de Negro, Marta Carriedo o Paula Gonu.

A més d’aquests famosos, alguns dels influencers espanyols amb més repercussió a les xarxes socials participaran en aquesta campanya. Parlem de personatges com Maria Pombo, Eli &Eli, Esther Bellón, Laura Matamoros, Anabel Hernández, Carolina Ferrer, Nicole Wallace, Antonio Najarro, Joaquin del Betis o Natalia de OT.

BANER_300X250

D’altra banda, Down Espanya ha creat un logo amb la forma de “Me gusta” o “like” que inclou el lema de la campanya #LosVerdaderosInfluencers perquè tothom pugui imprimir-los i compartir-los en les seves xarxes fent-se un selfie o gravant-se un vídeo el proper dia 21 de març. Aquest “Me gusta” es podrà descarregar des de el web de l’entitat durant els propers dies.

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*