Cinc persones amb discapacitat gestionaran el desè hort urbà del programa ‘Hort al Terrat” situat a les Glòries

Estarà ubicat a l’interior de l’illa de la segona promoció d’allotjaments de proximitat provisional (APROP)

hort urbà les glories
L’alcaldessa va visitar el nou hort urbà de Les Glòries // Foto: Ajuntament de Barcelona

Cinc persones amb discapacitat seran les encarregades de gestionar el desè hort del programa ‘Hort al Terrat’ impulsat per l’Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament de Barcelona. Aquest nou espai estarà situat a l’interior de l’illa de la segona promoció d’allotjaments de proximitat provisional (APROP) situat a les Glòries.

Els APROP estan concebuts com a solucions d’allotjament temporal per garantir una llar a totes les persones que es troben en situació de dependència. 

L’edifici de les Glòries té 7 plantes, 42 unitats i capacitat per a 100 persones. L’interior d’illa, de 550 m2, compta amb un hort urbà hidropònic d’última generació gestionat per entitats de persones amb discapacitat i les residents a l’equipament. Les entitats que gestionaran l’hort són l’Associació Jocviu, Fundació Joia, Taller Escola Barcelona (TEB), Associació Catalana de Persones amb Sordesa (ACAPPS) i l’Associació Superar l’Ictus Barcelona (ASIB).

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

El nou hort urbà comptarà amb plantació de diverses hortalisses i arbres fruiters autòctons. Ocupa aproximadament la meitat de l’espai exterior de l’interior d’illa, mentre que l’altra meitat es destina a espai relacional de les persones residents.

Font: Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES