Cinc cadires Joelettes amb alumnes de l’escola L’Estel i més de 100 persones fan el cim del Matagalls

pujada matagalls cinc cadires joelettes
Un moment de la pujada // Foto: Fundació Aspros

Cinc cadires joelettes amb alumnes de l’escola L’Estel acompanyades per més de 100 persones van pujar al cim del Matagalls dissabte passat en una sortida inclusiva de l’escola l’Estel. La iniciativa sorgeix de la Fundació Onat que treballa per potenciar la pràctica de l’esport en l’entorn natural amb persones amb discapacitat física, psíquica i/o sensorial.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Des de l’entitat van proporcionar el material com les cadires o les barres de suport i les persones expertes en l’ascensió que juntament amb mestres del centre, famílies i persones voluntàries van aconseguir coronar un dels pics més emblemàtics del Montseny.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES