Barcelona ja té nova imatge per commemorar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

imatge-dia-internacional-persones-discapacitat-barcelona
Els guanyadors del concurs en el moment de rebre el premi // Foto: Ajuntament de Barcelona

Ahir va tenir lloc a l’Escola Massana de Barcelona l’acte d’entrega dels Premis del II Concurs d’Idees per la Imatge del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat que organitza l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat (IMPD).

La imatge guanyadora d’aquesta edició ha estat la realitzada per Jordi Santamaria Griera, Alberto Chinchilla, Belen Sanz Sanvicens i Alberto Anda Bataller en col·laboració amb la Fundació Ludàlia, i transmet tots els valors que es desenvoluparan el proper 3 de desembre amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. És a dir: individualitat, diversitat i alegria a través del retrat de diversos personatges reals.

El segon premi ha estat per l’Estudi creatiu i de disseny de la Fundació Topromi i El Far Cooperatiu, amb la proposta ‘Inevitable’. I l’accèssit l’ha guanyat Josep Escalé Casas, amb la proposta ‘Signa més’.

Durant l’acte, conduït pel periodista Josep Maria Soro, també es van poder conèixer les 28 propostes presentades. La regidora d’Infància, Joventut, Gent Gran i Diversitat Funcional i presidenta de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, Margarita Marí-Klose va destacar “el dret a una vida plena i autònoma en igualtat de condicions, la inclusió i la diversitat”, com a valors del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i de l’Ajuntament de Barcelona.

L’acte va comptar també amb la música del projecte Clams, música per la inclusió.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES