Badalona inicia obres per millorar l’accessibilitat als barris de la Salut, Sant Joan de Llefià, la Pau i Sant Crist

badalona accessibilitat barris
El nuevo ascensor que se construirá en la calle Hipòlit Lázaro // Foto: Ajuntament de Badalona

El proper 13 de gener la ciutat de Badalona iniciarà diverses obres per a millorar l’accessibilitat als barris de la Salut, Sant Joan de Llefià, la Pau i Sant Crist. En concret s’iniciarà la construcció d’un ascensor per unir els carrers Hipòlit Lázaro i Verge de la Salut. També es construirà un altre ascensor en el carrer d’Oceania de Sant Joan de Llefià.

D’altra banda, s’instal·laran unes escales mecàniques, en el carrer de Solsona del barri de la Pau i en el carrer Fortuny del barri de Sant Crist.

Les actuacions corren a càrrec de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i suposen una inversió de 2,1 milions d’euros. La millora arriba després d’anys de reivindicacions veïnals.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES