
El proper 13 de gener la ciutat de Badalona iniciarà diverses obres per a millorar l’accessibilitat als barris de la Salut, Sant Joan de Llefià, la Pau i Sant Crist. En concret s’iniciarà la construcció d’un ascensor per unir els carrers Hipòlit Lázaro i Verge de la Salut. També es construirà un altre ascensor en el carrer d’Oceania de Sant Joan de Llefià.
D’altra banda, s’instal·laran unes escales mecàniques, en el carrer de Solsona del barri de la Pau i en el carrer Fortuny del barri de Sant Crist.
Les actuacions corren a càrrec de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i suposen una inversió de 2,1 milions d’euros. La millora arriba després d’anys de reivindicacions veïnals.

