
El CE BCR CEM L’Hospitalet és va proclamar dissabte campió de la Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes a la Jornada final que es va disputar a Sant Cugat del Vallès amb partits i activitats de promoció a més de la gran final.
El pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler i als seus voltants van ser l’escenari de diferents activitats de promoció relacionades amb el bàsquet en cadira de rodes a més dels dos partits finals de l’edició d’aquesta temporada de la Lliga Catalana.
Primer es va disputar un partit d’exhibició que el van jugar el Bamesad de Castelló contra l’equip de Costa Daurada, amb victòria per l’equip català per 61 a 20. La Final de la Lliga Catalana la van jugar el CE BCR CEM L’H davant el CB Granollers, on l’equip de l’Hospitalet va guanyar clarament el partit amb un resultat final de 81 a 10. El CE BCR CEM L’H ha guanyat tots els partits que ha jugat aquesta temporada de la Lliga Catalana.

