Diumenge, 24 setembre 2023
IniciESPORT ADAPTATEl Vàlida sin barrreras CB MIFAS perd en el seu retorn a...

El Vàlida sin barrreras CB MIFAS perd en el seu retorn a la Lliga Nacional FEDDF

retorn-valida-sin-barreras-partit-lliga-nacional-basquet
L’equip gironí va tornar a la competició després d’un any // Foto: Grup MIFAS

El Vàlida sin barreras CB MIFAS va perdre 39-50 davant el Joventut BCR diumenge passat en el que era el partit del seu retorn a la Lliga Nacional FEDDF de bàsquet en cadira de rodes després d’haver estat un any sense jugar per manca de jugadors.

ICF23_Baner Financament-300x600

Tot i la derrota, el matx va deixar un bon regust als gironins ja que l’objectiu principal d’aquesta temporada és tornar a agafar ritme de competició. Val a dir també que l’estrena era força complicada perquè s’enfrontaven a uns dels equips favorits per l’ascens, el Joventut BCR,

Malgrat això el partit  va estar molt igualat en tot moment. A només 4 minuts pel final la diferència era només de 4 punts a favor dels badalonins, però un parell d’errors en el rebot defensiu i algun tir còmode fallat va fer que el partit es decantés pels visitants.

Potser el més destacat pels locals, a part del retorn a la competició, va ser el  debut oficial de Tatché i Moreno, dos jugadors que tot i no tenir experiència en la competició del bàsquet en cadira de rodes van jugar els seus primers minuts amb l’equip.

Banner Col·lectiu Ronda 300x600

El següent partit de l’equip gironí serà el proper dissabte a Mallorca davant el CD Discasport, un equip de nova creació per lo que hores d’ara és una incògnita saber el seu potencial.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content