Usuaris d’ASPID gaudeixen d’una paella solidària del xef Mateu Blanch

Com a reconeixement al confinament de les persones amb discapacitat

Bibiana Bendicho amb Mateu Blanch al restaurant Caravista // Foto: ASPID

Un total de 23 usuaris d’ASPID han gaudit avui dijous de la paella elaborada pel xef Mateu Blanch, del restaurant Caravista, en el marc de l’acció solidària organitzada per les dues entitats “com a reconeixement i com a petit al·licient per a unes persones amb discapacitat que han viscut l’experiència complicada de passar diversos mesos confinats a casa seva”.

El cuiner Mateu Blanch, xef de l’establiment de restauració, ha fet el lliurament oficial del les racions de paella a Bibiana Bendicho, presidenta d’ASPID, en el propi establiment de restauració, i a continuació els serveis tècnics de l’entitat social han iniciat la distribució a domicili de les racions individuals de paella de marisc pelat.

Els beneficiaris del àpat solidari han estat usuaris amb discapacitat de diversos serveis d’ASPID residents a Lleida i que “durant la pandèmia han vist empitjorat el seu benestar com a resultat de no haver pogut beneficiar-se de les activitats terapèutiques habituals que rebien abans del confinament”, segons ha explicat Bendicho.

De la seva banda, Blanch ha asseverat que, “dins de les possibilitats de cadascú, perquè tots hem patit d’una manera o altra aquesta crisi, és quasi una obligació intentar aportar el nostre granet de sorra, o d’arròs en aquest cas, al benestar de la gent que ho necessita”.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES