
La xef Ada Parellada amb un sessió de showcooking va donar ahir el tret de sortida a la 16a edició de la campanya solidària a favor de l’esclerosi múltiple “Una poma per la vida” que organitza la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) amb la col·laboració dels supermercats Bon Preu i Esclat.
En un acte conduït pel periodista Abraham Orriols, la xef va elaborar una recepta amb les pomes solidàries com a ingredient principal per animar a tothom a participar en aquesta iniciativa solidària. La cuinera va destacar el treball de la Fundació Esclerosi Múltiple i va animar a tothom a apropar-se a un supermercat Bonpreu i Esclat el proper dissabte 21 d’octubre perquè “amb la compra d’aquestes pomes, podem donar suport a totes aquelles persones que han de conviure amb una malaltia que encara no té cura”.
Les pomes solidàries es vendran físicament al llarg del dissabte 21 d’octubre als supermercats Bonpreu i Esclat d’arreu de Catalunya, on centenars de persones voluntàries animaran als clients a comprar aquesta fruita al preu simbòlic d’1,5 euros. I totes aquelles persones que vulguin participar però no puguin desplaçar-se al supermercat, podran comprar o regalar la seva poma solidària de manera virtual a la web de la Fundació Esclerosi Múltiple.
“Torna la campanya ‘Una poma per la vida’, que ens ajuda a impulsar la recerca de l’esclerosi múltiple i a acompanyar a les persones que conviuen amb aquesta malaltia en el seu dia a dia. I tot això no seria possible sense la col·laboració de tota la ciutadania i totes les persones voluntàries que mostren la seva solidaritat un any més”, va dir Rosa Masriera, directora de la Fundació Esclerosi Múltiple, que també va voler posar en relleu el paper dels supermercats Bonpreu i Esclat “als que estem molt agraïts pel seu compromís i implicació per portar a terme un any més aquesta campanya tant important per nosaltres”.
La Fundació Esclerosi Múltiple destinarà tots els fons recaptats en aquesta campanya solidària als diferents programes de suport que té la FEM amb la voluntat de millorar la qualitat de vida de les persones que conviuen amb aquesta malaltia, així com a promoure la recerca científica de l’esclerosi múltiple.