
La 12a edició de la cursa ‘Correm Junts’, organitzada per la Fundació Aspasim amb el suport del Districte de Sarrià, reunirà aquest proper diumenge 20 d’octubre, a persones amb discapacitat i corredors de totes les edats en un entorn d’igualtat i inclusió. Durant l’esdeveniment, les persones amb discapacitat intel·lectual greu participen activament, creuant la meta amb l’acompanyament d’altres corredors, fomentant així la inclusió social en un ambient festiu i saludable. Els beneficis obtinguts amb aquesta iniciativa es destinen íntegrament als projectes d’Aspasim, entitat dedicada a la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual.
Abans de la cursa, els participants tenen l’oportunitat de conèixer-se i planificar el recorregut per garantir que tots els corredors, especialment aquells que necessiten suport, puguin completar els 1.609 metres de la prova.
Horaris de la cursa
9:00 h: Recollida de dorsals i servei de guarda-roba.
10:00 h: Inici de la cursa amb la primera sortida per a veterans A i B, seguida de sortides cada 15 minuts per altres categories.
12:30 h: Festa Correm Junts amb entitats del barri de Sarrià.
12 anys fomentant la inclusió
Des de la seva primera edició a la tardor del 2012, la cursa Correm Junts ha esdevingut una tradició als carrers de Sarrià. Els fons recaptats al llarg de cada edició han ajudat a reforçar els projectes de la Fundació Aspasim, que treballa per garantir la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual greu dins la societat.