El Grupo SIFU s’ha adherit a la campanya “Junts tornarem a omplir els carrers de vida” desenvolupada per Barcelona Oberta, posant a disposició dels comerços i clients tots els protocols necessaris de seguretat i prevenció davant la COVID-19 necessaris per a la tornada a la normalitat.
Com a especialista en serveis d’higiene i desinfecció, serveis auxiliars, suministre, etc., ha establert els quatre pilars bàsics perquè els locals puguin reobrir les seves portes i atendre els clients amb total seguretat. Per aconseguir-ho, ha desenvolupat un protocol de treball basat en:
– Higienització i desinfecció: realitzar un tractament diari dels espais de treball amb productes desinfectants i aplicant solucions de desinfecció especials que permeten eliminar fins 99.99% dels bacteris i virus.
– Control d’Accessos, Coles i Aforament: mitjançant diferents sistemes de control, com càmeres termogràfiques, es controlen els accessos de forma segura i s’eviten les probabilitats de contagi en les instal·lacions.
– Subministrament de materials de prevenció: Els comerços i espais de hostaleria han de disposar de kits bàsics de seguretat per a les persones que entrin en els diferents espais dotats de màscares, tovalloletes desinfectants, mampares, etc.
– Gestió d’Espais: cal controlar i organitzar el flux de les persones per garantir el distanciament social de seguretat, de manera que s’haurà d’incorporar en els espais de treball i les instal·lacions de tota la senyalètica necessària per controlar i organitzar el flux de personal i delimitar els espais de circulació.