Divendres, 16 maig 2025
IniciDRETS i JUSTÍCIARafa Botello, primer esportista d’èlit en finalitzar les sis “World Marathon Majors”

Rafa Botello, primer esportista d’èlit en finalitzar les sis “World Marathon Majors”

rafa botello esportista èlit world marathon majors
Botello va quedar a Tòquio entre els quinze primers amb un temps d’1. 31.41 // Foto: Rafa Botello

L’atleta Rafa Botello s’ha convertit en el primer esportista d’èlit en finalitzar les sis “World Marathon Majors”, els sis millors maratons de tot el món, després de finalitzar la Marató de Tòquio, ciutat seu dels propers Jocs Paralímpics 2020.

Botello va ser un dels sis esportistes estrangers convidats per l’organització i va finalitzar entre els quinze primers amb un temps d’1. 31.41, a només onze segons del podi. Són ja 15 anys els que porta Rafa Botello dins de l’èlit de l’atletisme adaptat participant en més de 100 maratons i també en Jocs Paralímpics.

La temporada passada va brillar a Chicago i a Boston amb un cinquè lloc i va signar una setena posició a Nova York. Ja havia competit a les maratons de Berlín i Londres i, amb la marató de Tòquio, ha completat el circuit de les sis maratons més importants de tot el món.

- PUBLICITAT -

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Diari de la Discapacitat
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.