
Diumenge es va celebrar a Manresa la segona fase de la II Copa de gimnàstica rítmica per gimnastes amb discapacitat intel·lectual (nivell 11) en la que es va imposar el Club Jeroni Moragas B, que va quedar per davant del Club Rítmica Sitges Garraf (segon) i el Jeroni Moragas (tercer).
En total van participar a la competició un total de 20 gimnastes amb discapacitat intel·lectual, representant al Club Jeroni Moragas i al Club Rítmica Sitges Garraf, demostrant que la gimnàstica és per a tothom.
Mica en mica s’està incrementant el nombre de gimnastes amb discapacitat a la competició, que es desenvolupa conjuntament amb gimnastes sense discapacitat de clubs d’arreu de Catalunya.
Recordem que a principis de novembre ja es va disputar la primera fase de la competició a les instal·lacions del GEIEG a Girona, amb la participació de quatre conjunts.