La professora Van Riper parlarà sobre l’experiència d’una família vivint amb la síndrome de Down

professora infermera marcia van riper
La professora Marcia Van Riper // Foto: Down Catalunya

Capacitats 21, una entitat de Barcelona presentada ara fa un any, que dóna servei d’estimulació cognitiva a nens i nenes amb síndrome de Down, acull el proper dissabte 20 de maig a partir de les 15:30h una xerrada amb la professora i infermera Marcia Van Riper, que des de fa molts anys es dedica a investigar l’adaptació de les famílies a l’arribada d’un nou membre amb síndrome de Down.

La professora Van Riper, de Carolina del Nord (EUA) coneix a fons la situació de les persones amb síndrome de Down als Estats Units i altres països, ja que també és presidenta de l’Associació Internacional d’Infermeres de Família. Van Riper ja va realitzar fa un parell d’anys diverses trobades amb famílies a Barcelona.

Després d’aquesta xerrada, es produirà una altra sobre el tè verd a càrrec de Laboratoris Grand Fontaine, fabricants i distribuïdors de la medicació feta a partir del tè verd. El contingut d’aquesta xerrada es dividirà en dues parts. Per una banda es farà un resum de les investigacions que s’han fet a l’Hospital del Mar (Estudi TESDAD) i per l’altre es parlarà del tractament amb FontUp.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES