
Una trentena de professionals de l’Ajuntament de Reus que fan atenció al públic han assistit la setmana passada al Centre Cívic Mestral a una jornada en què persones amb diversitat funcional van explicar com creuen que es pot millorar l’atenció que reben per part de l’administració. Aquesta sessió innovadora, organitzada per la Regidoria de Benestar Social a proposta de la Comissió d’Obrir Espais Municipals del Consell Municipal de la Discapacitat, és el segon any que fa.
L’objectiu és formar els professionals municipals en l’atenció a persones amb dèficit auditiu, visual, cognitiu, intel·lectual, motriu, etc. Es tracta d’una proposta innovadora, ja que és són les persones amb diversitat funcional les que detallen com els agradaria ser atesos i intercanviar impressions amb el personal de les administracions que els atenen.
Com a conclusió, les persones amb capacitats diverses de la ciutat que hi han participat s’han mostrat, en general, satisfetes amb l’atenció que reben per part de l’Ajuntament de Reus i el personal municipal ha reconegut que en algunes situacions desconeix com fer una atenció més efectiva i adient a les necessitats d’aquestes persones.