
El proper 18 de març, MIFAS posarà en marxa un nou servei d’informació per Whatsapp per poder-se comunicar millor amb les persones sòcies, usuàries de serveis i famílies de l’entitat.
El servei de Whatsapp té l’objectiu de transmetre informació de manera més ràpida i bidireccional, resoldre dubtes d’una forma eficient i còmoda. A més, de facilitar la comunicació a persones amb problemes auditius i de parla.
La informació que s’enviarà a través d’aquest servei serà sobre activitats i esdeveniments organitzats per l’entitat i notícies d’interès general. També s’enviarà un recordatori a aquelles persones que tinguin concertada una entrevista amb els tècnics dels nostres Serveis d’Integració Laboral i Atenció i Suport a la persona amb discapacitat.
Per rebre informació, només cal guardar el número de mòbil 650 09 36 34 a l’agenda i enviar un whatsapp comunicant l’alta al servei.


