L’estudi Autèntic.cat de Sant Tomàs il·lustra el material de promoció lectora de Grup 62

Les creacions, inspirades en el gaudi de la lectura al Mediterrani, s’han presentat a la Setmana del Llibre en Català en el marc de la iniciativa ‘Llegim en català’

L’estudi Autèntic.cat de Sant Tomàs il·lustra el material de promoció lectora de Grup 62
Les creacions s’han presentat en el marc de la Setmana del Llibre en Català // Foto: Sant Tomàs

L’estudi de disseny gràfic Autèntic.cat, vinculat a l’entitat Sant Tomàs, és l’artífex de les il·lustracions que adornen les llibretes i els punts de llibre que l’editorial Grup 62 ha produït dins la seva iniciativa Llegim en català. Aquestes creacions es van presentar públicament en el marc de la Setmana del Llibre en Català. Autèntic és un estudi que té com a missió potenciar el talent artístic i valorar les capacitats de les persones vinculades a Sant Tomàs, oferint solucions creatives i idees clares, amb una gràfica simple, per a projectes d’entitats, empreses, ajuntaments i particulars.

Anna Freixas, responsable d’Autèntic, ha explicat el procés de gestació de les creacions. Es van dur a terme sessions en un ambient relaxat, estimulat per sons de mar, música tranquil·litzadora i imatges gràfiques del Mediterrani, ja que «volíem que sorgissin dibuixos que recollissin el plaer de la lectura, el moment de gaudi que és poder llegir a davant del mar«. El resultat final de disseny ha estat considerat «molt satisfactori per a tothom» i s’ha concretat en una llibreta, un punt de llibre i el cartell de l’esdeveniment de presentació, emprant principalment colors càlids i blaus marins.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

Alguns dels artistes que han participat en el disseny, com Carles Baucells i Alba Pérez, van poder assistir a l’acte de presentació dels materials. Freixas valora molt positivament aquesta oportunitat de «poder veure el resultat final de què fan ells i elles», ja que els va permetre veure «com es tanca el cercle de les seves obres«.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES