Les fleques dels supermercats Esclat vendran els nous productes de xocolata elaborats per les persones ateses a Sant Tomàs

El Grup Bon Preu i l’entitat osonenca van començar a col·laborar el passat mes de març

Productes xocolata de Sant Tomàs a Bonpreu Esclat
Els productes de l’entitat que es podran comprar a les fleques d’Esclat // Foto: Sant Tomàs

El Grup Bon Preu ha incorporat a les fleques de tots els Esclat de Catalunya nous productes de xocolata elaborats per les persones ateses a la Fundació Sant Tomàs.

Es tracta dels rocs de xocolata negra, els rocs de xocolata amb llet, les mitges llunes de taronja amb xocolata i uns deliciosos números de xocolata per aniversaris que s’elaboren a l’obrador de xocolata de Sant Tomàs, entitat sense ànim de lucre que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i la de les seves famílies.

La col·laboració entre el Grup Bon Preu i Sant Tomàs es va iniciar el març passat amb la venda d’Ous de Pasqua i figures de xocolata a tres fleques d’Osona. Ara s’incorporen aquests nous productes que es podran comprar a granel i durant tot l’any a totes les fleques del Grup.

Des del Grup Bon Preu i Sant Tomàs es valora molt positivament aquesta nova col·laboració que permetrà donar a conèixer aquest projecte social a tot el territori català i posar en valor el saber fer d’aquestes persones.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES