
Prodis ha aconseguit a través de la campanya de micromecenatge “Omple la cistella”, el repte d’assolir totes les donacions per adquirir els 6 productes necessaris per l’entitat. En aquest cas 6 estics d’hoquei.
Durant 6 mesos, la fundació mostra a la pàgina web de l’entitat 6 productes que les persones i la fundació necessiten. També a través de la pàgina web o presencialment, es poden fer donacions econòmiques, o bé, com en aquest cas, donacions de segona mà.
L’equip d’hoquei de l’entitat no disposava d’estics propis per jugar els partits i a través de la
campanya “Omple la Cistella” els demanava. Familiars d’una treballadora del Centre Especial de Treball de Prodis van liderar la iniciativa d’aconseguir estics d’hoquei de segona mà per poder-los donar a la fundació.
De fet, ahir l’equip d’esportistes del centre va provar els estics amb el competiran a la Lliga BBVA Hockey Plus al camp del CD Terrassa Hockey a les Pedritxes.