
L’associació Supera’t organitza el pròxim diumenge 8 d’octubre conjuntament amb Reus Esport de l’Ajuntament de Reus, una caminada popular solidària a favor d’aquesta entitat, que té per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) i les seves famílies.
La sortida es farà a les 9:30 des de la Biblioteca Pere Anguera de Reus, lloc també de l’arribada. La caminada tindrà dos recorreguts: un llarg d’11,9 km i un de curt de 5,7 km. Les inscripcions es poden fer des d’aquest enllaç.
L’Associació Supera’t de persones amb Trastorn de l’Espectre Autista i les seves famílies de Reus té per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb aquest trastorn del neurodesenvolupament, les seves famílies i de tot el seu entorn. L’associació treballa per donar a conèixer aquesta condició de vida i aconseguir una normalització i plena inclusió a la ajudant d’aquesta manera a superar les dificultats en que es puguin trobar en el seu dia a dia on hi tenen una superació i lluita constant.
Per tal de poder fer realitat aquests objectius realitzen diferents xerrades, tallers, formacions, activitats culturals i esportives.
El Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és un trastorn del neurodesenvolupament que interfereix en la intercomunicació i la interrelació. Es crea en els 30 primers mesos de vida i dona lloc a un deteriorament del desenvolupament emocional i cognitiu. El TEA es caracteritza per presentar dificultats amb intensitats diferents, que poden existir tant per excés com per defecte en les àrees de relació social, comunicació així com l’aparició de comportaments restringits i repetitius.

