Dissabte, 2 desembre 2023
- PUBLICITAT -spot_img
IniciESPECTACLESL’Associació Alba recupera el Festival “Sardines & Marinada” després de la pandèmia...

L’Associació Alba recupera el Festival “Sardines & Marinada” després de la pandèmia i celebra el seu 10è aniversari

Aquest any es celebrarà els dijous 7, 14 i 21 de juliol en el mateix format de sempre

campanya 25N diba
Cartell del Festival Sardines & Marinada
Cartell del Festival Sardines & Marinada 2022 // Foto: Associació Alba

Després de 2 anys d’aturada per la pandèmia, l’Associació Alba recupera el Festival “Sardines & Marinada”, que enguany celebra el seu desè aniversari consolidants-se com una de les propostes musicals i festives més autèntiques de l’estiu, aconseguint crear un espai inclusiu i familiar als jardins de l’entitat on es barregen públics d’edats i capacitats molt diverses.

La iniciativa es porta a terme gràcies als voluntaris de l’Associació Alba, molts són professionals o persones usuàries i famílies d’Alba, que participen en les diferents tasques del festival com la tria dels grups, donar un cop de mà en la preparació del sopar, muntant les taules i cadires o servint a darrere de la barra.

Aquest any el “Sardines & Marinada” es celebrarà els dijous 7, 14 i 21 de juliol en el mateix format de sempre. Com a novetat, Laumont, empresa targarina distribuïdora i productora de trufes i bolets a nivell nacional i internacional, col.labora aquest any amb el festival refermant el seu compromís social i amb el territori.

Des de la primera edició el Festival ha apostat per donar a conèixer grups, artistes i DJs del territori de Lleida i de Tàrrega, com Targarians, Pascual & els Desnatats (La Terrasseta de Preixens), Koers, Breda o Carlitos Minyarro, entre d’altres. Aquest any el Sardines & Marinada seguirà en aquesta línia i tindrà com a protagonistes el grup de Cervera Pink Goats, The Ruralities i La Troupe. 

Campanya 25N Diputació de Barcelona

El primer dijous 7 de juliol es donarà el tret de sortida al “Sardines” amb la presentació humorística del Pati Podcast i a partir de les 22:00h començarà el concert amb el grup de Bellpuig The Ruralities amb versions de clàssics del Reggae, rareses i clàssics del Rock passats per la seva peculiar “trituradora” com diuen ells. A partir de les 23:30h els seguirà Dirty Brown, 3 amics units pels ritmes salvatges i calents que es complementen per oferir nit i dia un recorregut per la música en format vinil, sense vergonya ni filtres.

El dijous 14 de juliol La Troupe, un grup nascut en plena pandèmia d’orígens catalans i balears animarà el “Sardines” amb la seva música que va de la cúmbia al vals i de la ranxera al reggae. I tancarà la festa el DJ Bluetonic amb els clàssics d’ahir i d’avui. 

L’últim dijous del “Sardines”, el 21 de juliol, el cerverins de Pink Goats portaran les millors versions i els èxits del rock als jardins de l’Associació Alba i les targarines PD Verrizé, faran un recorregut musical des dels anys 80 i fins a l’actualitat.  

A les 20:00h s’obren les portes i la barra; a les 21h es comencen a servir sopars i a les 22.00h comença el concert en directe. Es convenient reservar a través del formulari d’inscripcions al web de l’Associació Alba.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content