
El pròxim 12 de febrer el Joventut acull l’exposició de la campanya #PensoiDecideixo, per què creus que jo no puc?”, organitzada per la Fundació Badalona Capaç.
El Joventut, junt amb altres entitats i organitzacions badalonines, va participar i col·laborar a la campanya. Una de les fotografies que formen part de la mostra es va realitzar a la seva pista i lluint els seus colors i ara lluirà a les seves instal·lacions.
L’exposició #PensoiDecideixo consta de 10 imatges sobre els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i té com a objectiu conscienciar sobre la voluntat de les persones amb discapacitat intel·lectual de viure plenament els seus drets i encoratjar a la ciutadania a contribuir en el seu assoliment.
Durant el mes de desembre la campanya es va poder veure a la ciutat de Badalona coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, 3 de desembre, i el Dia Internacional dels Drets Humans, 10 de desembre.


