Dilluns, 17 febrer 2025
IniciENTITATSLa Fundació Aspros emprèn el nou projecte especialitzat en serveis d’hostaleria ‘Moments...

La Fundació Aspros emprèn el nou projecte especialitzat en serveis d’hostaleria ‘Moments by Aspros’

Avui s’inaugura el bar-restaurant de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida

moments by aspros
Cartell del projecte ‘Moments by Aspros’ // Foto: Fundació Aspros

La Fundació Aspros ha posat en marxa un nou projecte empresarial especialitzat en els serveis d’hostaleria Moments by Aspros. Es la nova línia de negoci que l’entitat ha creat en el si del seu Centre Especial de Treball, el qual ja compta amb tres línies empresarials més. Amb aquesta nova creació, la Fundació Aspros pretén continuar treballant i oferint oportunitats formatives i laborals a les persones en situació de vulnerabilitat i, sobretot, a les persones amb discapacitat intel·lectual i trastorn mental.

Gestió de dos bars-restaurants i servei de càtering

Dins de la línia de negoci Moments by Aspros, avui 8 de març s’inaugura el bar-restaurant de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida. Moments by Aspros serà l’encarregat de portar la gestió del seu dia a dia, oferint esmorzars, menús de migdia i servei de cafeteria a tota la comunitat educativa, així com a totes les persones que vulguin gaudir d’un bon àpat en aquest espai. A més, oferirà el lloguer d’una part de la sala per a la celebració d’actes, esdeveniments o trobades, tant per a empreses com per a particulars.

De cara a l’estiu, Moments by Aspros obrirà el seu propi bar-restaurant a la Rambla d’Aragó número 5 de Lleida. En aquest espai s’oferiran esmorzars i dinars saludables, amb propostes elaborades artesanalment i amb productes de qualitat. A més, Moments by Aspros seguirà oferint serveis de càtering i coffee breaks per a empreses i particulars.

Un projecte inclusiu

Gràcies a aquesta nova iniciativa empresarial, la Fundació Aspros podrà oferir una oportunitat laboral a un equip de 10 persones, que espera poder ser ampliat en els propers mesos. Totes elles, ja estan rebent una formació específica d’hostaleria.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES